Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Rik en Alinda Rorije - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Rik en Alinda Rorije - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Rik en Alinda

02 September 2012 | Nederland, Oosterwolde

24 augustus 2012 zijn we getrouwd!
We hebben een super mooie dag gehad met alle familie, vrienden collega's & kennissen.
Hier kunnen we nu samen van nagenieten.
Bedankt nog voor alle cadeaus kaartjes & berichtjes(erg leuk)!

Maar nu.... de reis begint in zicht te komen. Dinsdag 4 september vertrekken we al. Vorige week zondag hebben we afscheid genomen in de kerk en hebben we van de kinderen wat moois meegekregen(zie foto). We hebben de koffers ingepakt en zijn er klaar voor. Nu nog de laatste familie en vrienden bezoeken.

Rond 14 uur vertrekken we dinsdag met de auto richting schiphol. We vliegen rond 18.15 en hopen rond 10 uur de volgende dag in Johannesburg aan te komen. We vertrekken dan vanaf het vliegveld met een huurauto naar het zebra's nest. Dit is bij het krugerpark en nog ongeveer 5 uur rijden. Daar verblijven we tot 10 september. We hopen in het zebra's nest onze eerste ervaringen te delen met jullie!

• 03 September 2012 - 19:09

Annie Krooneman:

alinda en rik heel veel succes en plezier met jullie reis en studie goed op elkaar passen en gods na bij heid toegewenst ik ga jullie volgen via jullie reisverslagen en via jou moeder groetjes annie krooneman

Rik en Alinda

Wij gaan 4 september naar Zuid Afrika een DTS starten. Dit is een discipleship training school. Deze periode van 6 maand is erop gericht dat we God leren kennen en Hem bekend maken. Dit gaat uit van jeugd met een opdracht. We hebben dan eerst een periode van 3 maand lesfase. Dit is in Kaapstad, Muizenberg. Hierna gaan we op outreach. Dit is om wat we hebben geleerd in de praktijk te brengen. Deze outreach zal naar een van de volgende bestemmingen zijn: -Thailand en de Filipijnen -Jordanie en Kenya -Mozambique en Zuid Afrika

Actief sinds 02 Juli 2012