Tsitsikamma - Reisverslag uit Stormsrivier, Zuid-Afrika van Rik en Alinda Rorije - WaarBenJij.nu Tsitsikamma - Reisverslag uit Stormsrivier, Zuid-Afrika van Rik en Alinda Rorije - WaarBenJij.nu

Tsitsikamma

Blijf op de hoogte en volg Rik en Alinda

15 September 2012 | Zuid-Afrika, Stormsrivier

Nu we naar het Addo Elephant Park geweest zijn, hebben wij voor de komende tijd genoeg dieren gezien. We zijn nu aangekomen in Tsitsikamma. Tsitsikamma is een regio wat heel dicht bij de oceaan ligt. Hier hebben wij een berg beklommen en hebben wij over bruggen gelopen. De oceaan en de landschap is zo prachtig. Het is wonderlijk om te zien hoeveel kracht water kan hebben.

Gisteren zijn wij van de hoogste commerciële bungeebridge gesprongen. Deze bungeejump was 216 meter hoog en een vrije val van 170 meter. Een filmpje is te vinden op Rik's facebook. Een aantal foto's zullen wij hier ook plaatsen.

Morgen hopen wij een stukje dichterbij kaapstad te komen. We rijden dan naar wilderness. Dit ligt vlakbij George (430km vanaf Kaapstad).

Het eten is hier ook super lekker. De ene keer koken wij zelf, de andere keer kun je eten bij de hostel en af en toe gaan wij uit eten. Vandaag hebben wij een soort van lekkerbek gegeten bij de oceaan. Gisteren hebben wij bij een ander hotel een 4 gangen diner gegeten. Helaas voor ons is er maar weinig wat wij niet lekker vinden.

Wij hopen gauw weer van ons te laten horen. Er komen weer een aantal nieuwe foto's op de blog te staan.

• 15 September 2012 - 17:50

Familie Jonker:

Hee Rik & Alinda.

Iets te laat maar alsnog gefeliciteerd met je 22 ste(?) verjaardag. Alinda ook gefeliciteerd.
    Geniet van de vakantie en van de omgeving.

Groeten Lotte, Mark,Herma,Wim

• 15 September 2012 - 20:51

Fam Van De Werfhorst:

Hoi Rik en Alinda

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Rik!
    Alinda jij natuurlijk ook met je man!!
    Mooie foto s. Zo te zien een prachtig land.
    Het lijkt mij erg eng dat springen.
    Veel plezier.

Groetjes Gerrit-jan Gerie en kids

Rik en Alinda

Wij gaan 4 september naar Zuid Afrika een DTS starten. Dit is een discipleship training school. Deze periode van 6 maand is erop gericht dat we God leren kennen en Hem bekend maken. Dit gaat uit van jeugd met een opdracht. We hebben dan eerst een periode van 3 maand lesfase. Dit is in Kaapstad, Muizenberg. Hierna gaan we op outreach. Dit is om wat we hebben geleerd in de praktijk te brengen. Deze outreach zal naar een van de volgende bestemmingen zijn: -Thailand en de Filipijnen -Jordanie en Kenya -Mozambique en Zuid Afrika

Actief sinds 02 Juli 2012