Terug in Nederland en wat nu? - Reisverslag uit Oldebroek, Nederland van Rik en Alinda Rorije - WaarBenJij.nu Terug in Nederland en wat nu? - Reisverslag uit Oldebroek, Nederland van Rik en Alinda Rorije - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland en wat nu?

Blijf op de hoogte en volg Rik en Alinda

11 Maart 2013 | Nederland, Oldebroek

Wij zijn inmiddels ruim 2 weken weer terug van Zuid-Afrika. Deze geweldige ervaring zullen wij zeker niet snel vergeten. Wij willen jullie hartstikke bedanken voor alle lieve kaarten, mails, bemoedigingen en gebeden. Er waren (een schaars) momenten dat we ons alleen voelden, maar door alle kaarten en bemoedigingen heen wisten wij dat wij eigenlijk niet alleen waren.

We werden aangenaam verrast toen wij thuis kwamen. 'S avonds kwamen veel vrienden en familie langs om welkom te heten in Nederland. Alweer 2 dagen later trouwden Wilco en Monique. Het feest was nog maar net afgelopen en het volgende feest kwam er alweer aan. De ouders van Alinda zijn 25 jaar getrouwd. Dit hebben we afgelopen weekend gevierd.

Wij hebben een leuk huisje kunnen huren in Oldebroek. Jullie zijn van harte welkom om een keer een kijkje te nemen. Als jullie langs willen komen neem dan even contact op met 1 van ons en dan kunnen we een datum prikken.

We hebben allemaal feestjes gehad, maar er moet natuurlijk ook gewerkt worden ;) Alinda werkt weer in het ziekenhuis. Zij zit in de oproeperspool. Hierdaar kan ze zelf kiezen wanneer ze wilt en kan werken. Rik gaat weer bij de stratenmakers werken.

Aankomende zaterdag hebben wij een gesprek met de oprichtster van de organisatie "Tamar Center". Tijdens dit gesprek zal er voor ons veel meer duidelijkheid komen of wij wel of niet naar Thailand gaan en waarschijnlijk weten we dan ook meer over onze werkzaamheden en de datum wanneer we weer richting Thailand gaan. Wij denken dat we eind zomer weer die kant op gaan.

Nogmaals erg bedankt voor alles wat jullie gedaan hebben!!! Wij proberen jullie op de hoogte te houden van onze plannen voor in de toekomst via deze site.

Fijne week gewenst!

Rik en Alinda

Wij gaan 4 september naar Zuid Afrika een DTS starten. Dit is een discipleship training school. Deze periode van 6 maand is erop gericht dat we God leren kennen en Hem bekend maken. Dit gaat uit van jeugd met een opdracht. We hebben dan eerst een periode van 3 maand lesfase. Dit is in Kaapstad, Muizenberg. Hierna gaan we op outreach. Dit is om wat we hebben geleerd in de praktijk te brengen. Deze outreach zal naar een van de volgende bestemmingen zijn: -Thailand en de Filipijnen -Jordanie en Kenya -Mozambique en Zuid Afrika

Actief sinds 02 Juli 2012