Op huwelijksreis in Zuid Afrika - Reisverslagen van Rik en Alinda Rorije - WaarBenJij.nu Op huwelijksreis in Zuid Afrika - Reisverslagen van Rik en Alinda Rorije - WaarBenJij.nu

Op huwelijksreis in Zuid Afrika

We starten in Johannesburg. Hier blijven we niet in de stad zelf maar huren we een auto en reizen we verder naar het kruger park, vanaf Johannesburg gaan we met een binnenlandse vlucht naar Porth Elizabeth. Vanaf hier reizen we met de auto verder via de tuinroute naar Kaapstad.

21 September 2012

Aangekomen in Muizenberg

18 September 2012

Wilderness en Hermanus (2 kleine mooie plaastjes)

15 September 2012

Tsitsikamma

12 September 2012

Addo Elephant Park

10 September 2012

In Port Elizabeth
Rik en Alinda

Wij gaan 4 september naar Zuid Afrika een DTS starten. Dit is een discipleship training school. Deze periode van 6 maand is erop gericht dat we God leren kennen en Hem bekend maken. Dit gaat uit van jeugd met een opdracht. We hebben dan eerst een periode van 3 maand lesfase. Dit is in Kaapstad, Muizenberg. Hierna gaan we op outreach. Dit is om wat we hebben geleerd in de praktijk te brengen. Deze outreach zal naar een van de volgende bestemmingen zijn: -Thailand en de Filipijnen -Jordanie en Kenya -Mozambique en Zuid Afrika